En eftermiddag i plurret



Imorse fixade jag ett viktigt Stim-dokument o lade det på lådan, jag känner mig riktigt stolt över mig själv även om det skulle ha gjorts för ca 4 år sedan.. Det blir m a o inga pengar för våra "hitlåtar" eftersom det är länge sedan de slutade spelas.

Hur som helst, sen överraskade jag Maria med en eftermiddag på Grands SPA, det var riktigt nice. Vi hade turen att vara ensamma på hela anläggningen, det var så lyxigt att ha poolerna o bastun helt för oss själva! Det blev ansiktsmask till avslutning, anti-age förstås eftersom Maria precis fyllt 30..

Var på SPA i lördags också och ska även åka nu på lördag, en slump att det blev så mycket denna vecka men gu så härligt, ska komma ihåg hur värt det är att ligga i plurret o bubbla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0