Fd sjuk

Jag har legat däckad o varit sjuk, inte kul men tack vare flu pills från Duane Reade så mår jag redan mycket bättre! Nästan prima. Fick gå hem från jobbet igår och var ett vimmelkantigt vrak tills imorse. På grund av detta faktum har jag inte mycket att berätta. Kan lägga upp lite bilder på en vacker nagelsalong dit jag hann gå innan jag däckade. Tyvärr drog jag nitlotten och fick chefen, hon är galen och torterar kundernas stackars händer. Hon vägrade klippa naglarna utan skulle istället fila ner dem typ 1 cm med en jäkla rasp som man typ använder för hästhovar.
Ryyys!




Nedan är min fantastiska frisersalong där personalen säkert har vunnit priser för sina skills.



Slutligen Mimi's pizzeria, jätteäcklig och vidrig men billig!


Som ni kan se ovan så kör jag budgetvarianten när det gäller vissa saker, bl a mitt utseende. På så sätt har jag råd med mitt i övrigt flärdfulla liv som består av god mat, shopping och taxi!
Mimi's äter jag faktiskt bara på ca 1 gång i veckan, så oftast blir det finare och mer näringsriktiga middagar!

Idag har jag köpt en mössa (alltid nåt!) och sen käkat i Chelsea Market på 202, en restaurang som även är kombinerad kläd- o inredningsaffär. Känns lite som att vara hemma hos nån. Käkade f ö med en tjej från Viksjö och en tjej som har jobbat på Accenture tillsammans med kära PB. Världen är liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0