Bartömning

Jag har så mycket på min inköpslista att shopping inte känns roligt för tillfället. Men men, det måste ju göras, pust o stön, stackars mig. Så denna helg har bestått av att kuta runt och köpa jacka, klänning, skor, mediciner, julpynt, en present, några tröjor, koftor, julkort mm mm.

En lustig grej hände i lördags eftermiddag på typ 18e/6e, då stötte jag helt oväntat på E! Första gången jag springer på nån jag känner på det där sättet här! (Har iofs sett Filip och Jenny Hammar 4 gånger i den här stan men det räknas inte) Vi knatade iväg och käkade middag på en diner. Därefter var det upp till Öfvre och lämna påsar, svida om och gå ner till F och H som hade bartömning i lägenheten. Det var minst sagt en konstig fest som spårade ur på många sätt; folk som klättrade i fönster, klockor som ramlade ner, nån som låste in sig på toaletten och däckade, en FN-anställd som hade extrema fördomar om olika länder, bl a Sverige, en som löste rubiks kub på 1 minut, nån som sov i en garderob osv osv.



Det blev en rätt tidig och lugn kväll för min del. När jag lämnade stället såg jag ett Ä vilket ju gör att man hajjar till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0