Freak show

Jag var konstigt nog den enda i hela tunnelbanevagnen som var utklädd igår. Jag antar att det var för att klockan bara var runt 18. På Calico var det gratis öl och full freakshow.





Vilket skojigt partytrick va?

Gänget splittrades för att käka/byta om osv. L o jag hamnade på Donken.



Efter det knatade vi ut mot East River och fortsatte på en mellanfest i en lyxlägenhet med fantastisk utsikt. Där hade alla ansträngt sig ordentligt med utstyrslarna.



Nästa anhalt var en liten kitchig bar på 35e o 1a.



Kvällen avslutades på klubben Covet.




Kommentarer
Postat av: syrran

35e o 1a gör mig lite konfunderad!

kan det vara den baren med rådjur utanför????

2010-10-31 @ 23:16:00
Postat av: sofia

jag hoppas för guds skull att ormen ej var levande.

hmm... när jag tänker på det så förstår jag ju att den så klart inte var det.

men jag måste ändå få det bekräftat.

2010-10-31 @ 23:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0