Fångdräkt och hockeyfrilla

På tisdagen var det snabb-aw med jobbet, vi bröt upp redan innan sju och då gick jag och provade Halloweenkostymer. Det är ganska roligt att prova Halloweenkostymer efter ett par öl, även om man är ensam!

Jag hade tänkt köpa en sån där orange fängelseoverall men den såg inte klok ut, jag såg ut som en pumpa.



Det blev en annan dräkt, här får ni en ledtråd:



Idag har jag inte gjort många knop, hämtat tvätten på tvätteriet, jag är mycket missnöjd med dem f ö, sen gick jag och klippte mig. Frisören använde en teknik som jag aldrig har sett tidigare. Den innebar att man inte använde klämmor, utan man klippte lite fritt lixom, ibland rufsade man över allt hår framåt, ibland bakåt, ibland uppåt. Det blev riktigt bra måste jag säga!



Men vad kan man förvänta sig av 25 dollar?




Kommentarer
Postat av: P

Först å främst; nu fattar jag blixtlåsbilden högs tupp till höger i din banner. Å för det andra; du bor ju i munchkin land, så du får välja typ LARGE eller nåt på en overall, annars kommer den vara för liten. I USA är 160 typ långt. Du vet?



Å jag tror du ska vara Bonnie! Eller kanske Lacey. Eller bara söt med stor bössa kanske.

=)



Puss fin, jag saknar dig men snart kommer jag å hälsar på igen!!

2010-10-28 @ 22:44:10
Postat av: Fredrik Isaksen

Hej!



I vilken affär hittade du den orangea fångdräkten? skulle verkligen uppskatta att få reda på var den finns att köpa då jag letat efter en sådan i veckor



Tacksam för svar!

2010-10-30 @ 17:55:49
Postat av: J

Fångdräkten finns på Ricky's och i andra välsorterade maskeradbutiker :)

2010-10-30 @ 23:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0