Apt





Soffan blir till säng, jag sov helt ok inatt. Bilden är tagen igår, jag kommer givetvis inte att fälla ihop soffan varenda dag.. Sov helt utan ac inatt, kollegorna tycker jag är galen eftersom det är så varmt. Men jag gillar det!



Idag invigde jag köket genom att laga pasta på gasspisen. Jag kan säga att jag är lite skraj när det gäller gas, jag glömmer aldrig den gången då A, A och jag startade en mindre eldsvåda i lägenheten i Malaga. Kan tillägga att alla tre kutade ut ur köket i sån panik att vi typ fastnade i dörröppningen, rädda sig den som kan liksom!
Idag verkar det dock ha gått bra.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja,haha, det var tider det! Har du balkong så du kan skrika efter mer "butano" ? ;) Kram på dig vännen!

2010-09-08 @ 20:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0