Efter regn kommer jazz

Regnet upphörde rätt snabbt. K och jag tog våra flipflops och möttes vid T-banan och åkte ner till Union Sq, gick därifrån till restaurangen. L har äntligen skaffat mobilnummer så saker och ting gick rätt smidigt trots förseningar. Gick förbi den vackra triumfbågen men kunde dock inte zooma ut med kameran och orkade inte backa.





Det blev mat och vin och mjukjazz med svennegänget, mycket trevligt men K och jag var duktiga och drog hem vid 10. Imorgon har vi viktiga grejer att fixa med, jag har t o m strykt en klänning (på leksaksstrykbrädan).

Vi hörs i helgen, förhoppningsvis kan jag visa lite roligare bilder då!

Kommentarer
Postat av: J

Observera att förutom trafikljusen så har de skyltar som påminner om att du måste vänta på grönt ljus innan du kör!

2010-09-17 @ 05:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0