Man tager vad man haver - Sussies delikatess

På riktiga bloggar brukar de lägga upp bilder på vad de äter, ofta fina fräscha rätter som är presenterade och fotade på ett smakfullt sätt. Jag ska ju inte vara sämre så här får ni se min middag. Det var nämligen så här att jag hade gammal kokt pasta i kylen men när jag skulle värma den så kom jag på att jag inte har nån mikro så det blev till att steka. I pannan åkte även lite påläggsskinka och slutligen piffade jag till det med några tomater. Voila!




Rubriken till detta inlägg kommer f ö från skolbespisningen i mellanstadiet då de på fredagar slängde ihop gamla rester och kallade "rätten" för Sussies delikatess. Vem av mattanterna som var Sussie, det fick vi aldrig veta. Men vi undrar än idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0