Chokladhund och indianhövding

Idag har K, M, Hershey och jag tagit en aw på en uteservering i mitt kvarter. Jag funderade lite över den bruna labradorvalpens namn, men sen kom jag att tänka på min chokladkaka och polletten trillade ner!

  





Ohaha, känner ni igen indianhövdingen nedan? Jo jag tror det var han som medverkade i ett Seinfeldavsnitt för några år sedan, han hade sina 15 minuter i rampljuset men nu är han verkligen en föredetting, stackarn. Står inlåst framför ett sunkigt townhouse på en liten bakgata. Tjejen brevid heter Farah, jag hängde lite med henne o hennes kille Jesse på mitt kvartershak tidigare ikväll, mycket trevligt. Men när de och deras vänner började mala på kring ämnet fetma skyllde jag på jetlag och drog hem.

 


Imorgon är det sovmorgon, ska bli riktigt härligt! Hershey ska till Central Park innan 9 för då får hundar vara lösa där, men jag tackade nej till den playdaten eftersom det är på tok för tidigt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att se vad du har för dig på dagarna, fortsätt så!

2010-09-12 @ 20:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0