Friday-Myse

Igår hade jag denna kreation som jag fick komplimanger för från både det ena och det andra hållet. Jag förklarade att det är ett mycket berömt svenskt märke. JAG VET att jag inte skulle köpa nåt på HM men det bara blev så!
Till och från jobbet är det alltid flipflops (men jag byter skor innan jag rundar hörnet) som gäller. Hur är det därhemma, går ni också i flipflops fortfarande? :P På väg hem uppvaktade jag mig själv genom att köpa vin, choklad och blommor och sen städade jag, dock ej med Bissell.

 

På kvällen kom L, K och E hit och vi beställde hämtmat; fajitas och burritos och hamburgare och pommes och hela köret. Jag märker att jag är hungrig nu när jag tänker på det.. Körde Spotify och drack vin och gick sedan ut på Wickers, mitt kvartershak på 83e/3e. De firade någon form av jubileum så det var fullt ös.


L i väntan på maten.


Jag, L och E.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0