Inte en skruv lös

Idag har jag massor med tid för att blogga men tyvärr så har jag inget att blogga om, det är ju så bloggekvationen är. Jobbat, hängt en stund i parken, städat golvet med Swiffer Sweeper, diskat (allt porslin var slut), källsorterat sopor, ja ni märker ju att jag inte har mycket att komma med! Men det är skönt med en hemmakväll, imorgon ska jag ner på stan igen.

Titta vad alla är hurtiga i Central Park, man kan tro att det är ett lopp som pågår men de är vanliga motionärer!





Har satt ihop det här skåpet idag, det blev rangligt men det gick! Inga skruvar saknades heller!


Nu börjar "Dancing with the stars", dvs svenska Let's dance. David Hasselhoff är tydligen med. Baby ifrån Dirty Dancing har opererat sig så mycket att man inte ser att det är hon.

Har ni sett "Låt den rätte komma in"? Den har som ni kanske vet blivit omgjord Hollywood-style nu och trailern går på TV hela tiden, jätteläbbig. "Let me in" är det amerikanska namnet.



Vi hörs imorrn hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0