ARN-EWR

Resan började hyfsat, fick sitta brevid en normalbyggd människa, kors i taket! Brukar ju alltid sitta brevid sumobrottare annars. Det som störde mig var att Pär Nuder tydligen förföljer mig, det är andra gången han åker samma flyg som jag till Newark! Vad vill karln? Ett annat störningsmoment var att jag lyckades pricka in VM i bebisskrik.

Väl på marken så hände det jag hade fasat för: jag råkade ut för de amerikanska tulltjänstemännens fradgatuggande käftar.  De var på hugget och på extra dåligt humör vilket ledde till att jag blev inskickad i ett förhörsrum där jag blev grillad! MYCKET obehagligt. Skaffa ett liv säger jag bara.

Nu är jag här iaf, men jag antar att jag har den federala byrån i hälarna så det gäller att hålla sig på mattan.

Har tagit några bilder idag, bl a på lägenheten (tack P för att du packade ner vidvinkelobjektivet) och på området men dem får ni se en annan dag. Måste däcka nu! <3


Kommentarer
Postat av: syrran

jävla fascister!

2010-09-07 @ 21:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0