Bara text, skapa era inre bilder*

Igår efter akvariet hamnade jag på ett knytis nånstans i St Kilda. Det var massa smarrig mat, bl a pumpasoppa, vilket de äter här precis hela tiden. Tyvärr var det även indisk mat vilket ledde till att jag var tvungen att duscha + hänga ut alla mina kläder över natten, jag har nämligen väldigt känsligt luktsinne och klarar inte av curry.

'bild'

Folket bodde i ett typ av town house som hade varit fab om det inte vore för kaoset och smutsen. De satsar inte särskilt mycket på hemmen här, men trots det så finns det miljoner inredningsbutiker. Jag får det inte att gå ihop. Alla hade dessutom jacka på sig inne för det var svinkallt.

'bild'

Ikväll träffade jag gruppen Fans of Europe, alltså inte Joey Tempest-Europe utan Europa i allmänhet. Mycket trevligt denna gång faktiskt! Vi satt ute hela kvällen trots midvintern men det var helt perfekt, har fortfarande inte behövt använda min mössa.

'bild'

'bild'


*Av någon anledning går det inte att ladda upp bilder, hoppas kunna återkomma med dem..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0