Här finns det hajar gott folk

Hade tänkt hänga i city igår men ångrade mig som tur var och stannade kvar här i Brighton. Underbar dag nere vid stranden!



 





Vägen till stranden, hundraåriga badstugor, lyxhus, båtar, räls som man använder för att lägga i båten, Melbourne city i bakgrunden.

På väg hem på kvällen gick jag in på en restaurant för att köpa hämtmat men där träffade jag en dam som jag käkade med istället, massa intressanta anekdoter fick man höra. Sen gick jag hem och la mig på soffan och kollade på The Castle, en film som tydligen är en klassiker här i Australien. Typ som Sällskapsresan kanske?
 

Kommentarer
Postat av: La Linda

Det ser ju helt underbart ut! SAKNAR DIG!

2011-06-12 @ 11:16:05
URL: http://www.lalinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0