Turist - javisst

Gårdagen tillbringades i city; hann med lite sightseeing, Immigration Museum och ACMI, mycket intressanta utställningar på det sistnämnda. 

Min kära syster gav mig en känga i sin blogg och menade att jag stör mig väldigt mycket på folk i kollektivtrafiken osv, hon tyckte synd om australierna som behöver stå ut med arga blickar. Jag kan meddela att det är nog mig folk stör sig på här. Igår stod jag på fel sida i rulltrappan två gånger och dessutom glömde jag ha busskortet redo när jag skulle ut igenom spärrarna. Till mitt försvar - 1: right = rätt 2: jätteonödigt att behöva dra kortet när man ska ut
 





På kvällen träffade jag Michelle , det blev texmex och sedan en drink i St Kilda, inneområdet för oss innemänniskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0