Midvinter

Hm, var ska jag börja? Har inte funnits tid för bloggande och när jag väl har haft lite tid så har internet strulat..

I fredags var jag på en spelning på Northcote Social Club, tre band spelade och de var bra allihop. Sen blev det lite hit och tid och det slutade med att vi åt middag kl 03 på natten. Här finns det nämligen vanliga restauranger som har köket öppet till typ 04.

På lördagen gick jag på stan, träffade sedan upp Michelle i en liten gränd som är väldigt speciell; på Hardware Lane känns det som att vara i Spanien på sommaren med alla uteserveringar, musik och inkastare.


Efter det åkte vi ner till Chapel Street och mötte upp mina "europeiska" "kompisar". Inget bildbevis tyvärr.

På söndagen var det midsommarfirande med svennarna. Svensk mat, nubbe, snapsvisor och hela köret.





Vi var de sista att gå hem (vid 21). Medelåldern var trots allt 85.

Spårvagn hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0