Bay Street

Nedan ser ni hur det ser ut i lägenhetsområdet. För att gå till jobbet går jag till höger efter grinden och så tar jag ca 100 steg. Och jag som tyckte det var nära till kliniken i NY där promenaden tog 5 min!


Bay street i Brighton är tydligen ett lite finare område. Det är en gullig gata med lägenhetshus som är max 2 våningar varvat med småvillor, affärer och restauranger och längre ner mot stranden är det stora lyxvillor. Tyvärr hade jag inte den vettiga kameran med mig på stranden ikväll och iphone 3ans kamera är svindålig som alla vet. Får gå dit igen snart.
 

Serenity now Sonny boy!


Vädret här är ganska speciellt och folk har på sig lite vad som helst. Några har dunjacka och andra har shorts och flipflops. Själv kör jag ett mellanting med skinnjacka. Lokala skurar har fått en helt ny innebörd, det kan komma en superkort störtskur på ett litet område, det är ungefär som om man skulle skaka på ett blött träd om ni fattar? Tjoff så är man dyngsur, finns inte en chans att hinna fälla upp paraplyet.
Väderleksprognosen varje dag.


Kommentarer
Postat av: sofia

SKRIV MER!!!!!!! o mer bilder osv.

2011-06-11 @ 15:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0