China Puffs

På tisdagen tog vi en runda i East Village; Bar on A, The Smith och slutligen Beauty Bar. Den sistnämnda är en bar i 50-talsstil med såna där gamla hårtorkar och glitter överallt. För $10 får man manikyr och en martini!





Denna eftermiddag har jag mest suttit och slösurfat på datorn och ätit kinapuffar men vid sju-tiden shejpade jag upp mig och tog tjuren vid hornen, tog på mig mjukisbrallorna och gick ut och shoppade. Jo förstår ni, shopping har blivit en börda på sista tiden. Jag har en sjukt lång inköpslista men hittar ingenting, hemresedatumet närmar sig och jag får panik!! Detta kan man verkligen kalla i-landsproblem så jag ska inte älta det mer.

Men den som tror att det kommer finnas plats i väskan för julklappar, den tar fet-miste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0