Det blev pannkaka

Nä nu var det minsann länge sedan jag skrev!

I veckan har jag hängt med familjen mest, promenerat, gått på restauranger osv.

 

Häromdagen skulle vi käka brunch och de tyckte vi kunde gå ner till 2a Avenyn. Av nån anledning tycker jag inte om den avenyn och ville gå nån annanstans men blev nedröstad. Det restaurangbesöket var det värsta jag har varit med om på länge, kära läsare. De glömde vad vi skulle ha, de öppnade upp dörrar och fönster trots att det var borrmaskiner och svinkallt utanför, de gav fel mat till Sofia, de gav min omelett till en annan gäst, det tog 1 h att göra en ny osv osv. Tillslut kom servitrisen och servitören och sa: "Sorry about everything but our chef is a little crazy. He is crazy but very nice". Jag går INTE tillbaks dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0