Mat, sång, musik, sol, love

I fredags åt vi middag på Vapiano, jag säger som jag alltid säger när jag har varit där: det var sista gången. Tycker inte om att stå där o beställa, tycker inte om maten. Jag måste bara komma ihåg det till nästa gång!
Men sällskapet var ju bra så det gjorde inget!

Vi gick vidare till en närliggande restaurang/bar för efterrätt, livejazz och fantastisk chokladtårta.

 

Vi åkte till mina hoods och hamnade på Brandy's igen, fantastisk stämning och allsång!

Lördagen inleddes med en promenad genom parken för att sedan äta brunch på Upper West Side. Vi hann även gå på loppis och ligga och sola på eftermiddagen innan P skulle till flyget. High five for denna vecka!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0