Titta vi flyger

En fullspäckad söndag, minst sagt, den innehöll lite av varje! Åt bagels till frukost och åkte sedan och shoppade elektronik på tomteverkstan B&H.



Passerade Ground Zero som är under uppbyggnad, nedan.



Här ser ni mig i Top Gun-stil:



Vi tog oss nämligen en helikoptertur över Manhattan!





Det blåste en hel del så det blev en spännande tur. Jag satt brevid piloten och fick stränga order om att inte röra benen eftersom han hade spakarna precis vid min fot, tror ni jag fick tvångstankar eller?! Men det gick bra och vi lever.

På eftermiddagen gick vi upp genom Soho till Union Square, tog en öl på Pete's (puben jag skrev om för en vecka sedan), sen åkte vi hem och gick vi ut en sväng här i mina kvarter. Nu sova, jobb imorgon.



Kommentarer
Postat av: syrran

jag har förbjudit dig att använda den där jackan (MIN)! den är lite trasig å kommer nu gå sönder HELT!

zzzzzzz

grrh

2010-10-05 @ 09:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0