Jag kan inte fatta att det inte är smör!

Här ser ni en skymt av min frulle. Gu så intressant! Riktigt dålig skärpa också, tummen upp!




Har blivit ombedd av S att skriva om precis allt jag gör och var jag är, det kan ni tyvärr glömma men en liten resumé av eftermiddagen kan jag väl bjussa på. Var på HM idag, aja baja - men jag köpte inget, jag lovar! Sen åkte jag ner till 59nde och strosade lite på den fiiina delen av femte avenyn. Där gick jag på ett galler i gatan (igen) så kjolen flög upp till armhålorna (igen), att man aldrig lär sig? Skumma människor träffar man kan jag säga, tyvärr har jag inte lyckats få nån på bild. Kom hem nu vid 21, helt slut.


            
Trump Tower                                             Solrosförsäljning


Snacka om att det är lätt att roa sig på egen hand i denna stad! Nu framöver ska jag dock vara lite mer social och inte bara hänga med kollegerna. I helgen ska jag träffa några svenska tjejer och kanske festa till det med en coca cola eller två.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0