Skata, tåg, k*k mm.

Igår var jag på två "möten" på olika pubar, ett med SKUT och ett med en grupp européer. Kom två timmar försent till det sistnämnda men det var ok. Premiäråkte spårvagn men upptäckte att de varken ropar ut hållplatserna eller har några skyltar. Jag frågade en gubbe mittemot: 'Hur vet jag när jag ska av?' 'Var ska du av?' 'Domain something something' 'NU' sa han och puttade ut mig i farten.
Hade kameran med mig hela kvällen men glömde helt dokumentera! Därför får ni lite blandade bilder från idag.


Om man kisar kan man tro att man är i NY.


Nån skata. Låter hur lustigt som helst, vilket alla fåglar verkar göra här. Man kan gå förbi en buske o tro att det är några ungar som driver med en på nåt sätt, det låter liksom inte verkligt.
Ni som är intresserade av fåglar (dvs pappa) kan lyssna på: http://birdsinbackyards.net/feature/top-40-bird-songs.cfm


Titta mamma, en bakgata.


Ingen post i min brevlåda här på Buckingham Palace... http://www.buckinghamapartment.com.au/


En sån lustig palm


Downtown Brighton


North Brighton, min station.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0