Ytspänning

Jobbat idag och regn och rusk, hösten har kommit hit. P åkte och köpte en Ipad och sen möttes vi och gick och käkade på detta ställe vilket somliga av mina trogna läsare kommer tycka är kul:



På Anita Anita! har de mexikansk mat, det blev ännu mer kyckling fajitas och quesadillas m a o. Men det är ju så gott!



Sen gick vi till Brandy's pianobar som ligger på min gata. Där var det ytspänning på vinglasen som gällde. Vi fick sugrör så vi skulle slippa sitta och sörpla.



När vi kom hem upptäckte vi att min svarta tröja hade färgat av sig och det såg ut som extrema blåmärken på armarna.



Imorgon kanske det blir en Broadway-show om vi har lust och får biljetter.

Kommentarer
Postat av: syrran

ser ut som hår.

2010-10-05 @ 09:39:56
Postat av: syrran igen

ps. jag läste "Anna Anka"

2010-10-05 @ 09:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0