Dagens outfit

Gjorde ärenden på stan igen och sprang otippat på ett TJ Maxx nästan uppe i Harlem! Det blev lite shopping förstås. Sen tåget ner till 54e, fixade några grejer. Väl hemma svidade jag om till finare middagskläder. Egentligen var det mina sovkläder. Så här såg jag ut när jag gick upp till McDonken för att handla mat:


OBS. Kläderna på bilden har ingenting med TJ Maxx att göra!

I riktiga bloggar har de ju "dagens outfit", så jag får ju hänga på!

L kom förbi och vi gick ut och tog en efterrätt och en cola (då hade jag bytt om igen!!) , försökte ta kort men kameran strular.. Ska ladda den ikväll, förhoppningsvis är det inget allvarligt fel för då måste jag åka raka vägen ner till B&H och köpa en ny! L och jag satt här en stund och zappade bland mina 160 kanaler medan hon tankade över SATC-serien.

Imorgon ska det tydligen bli 90 grader här, dvs 32,2 celsius. Sweet!


Kommentarer
Postat av: P

Du borde bli taleskvinna för flip-flops du, lillan. =)



Puss!

2010-09-25 @ 21:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0