Köttbullar och manikyr

Dagen började som den började men sen kom vi iaf till Ikea på eftermiddagen. Vinglas och glasskåp inhandlades, mao blev det spännande att kuska hem sen på Brooklyns och Manhattans superhåliga och guppiga gator. Det skramlade men gick bra.







Efter lite meck i slutet av dagen så lyxade jag till det med en manikyr. Den kinesiska damen och jag hade vissa kommunikationsproblem och när hon skulle visa mig prislistan så höll hon den upp och ner medan hon pekade och babblade.. Jag fick iaf fina naglar, så jag har absolut inget att klaga på.

När jag kom ut ur salongen var det ett jäkla ståhej på andra sidan gatan med paparazzis och poliser och precis när jag gick över gatan kom Tony Blair ut ur en bil. Har tyvärr inget bildbevis men varför skulle man ljuga om en sån tråkig kändisspotting?





Kommentarer
Postat av: P

Den här åt också köttisar idag! Och frukost till middag. Imorgon tänkte jag laga pannkakor - och ärtsoppa! Det du!

=)



Puss!

2010-09-15 @ 23:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0