OMG

Efter en dag av shopping och promenerande var jag lite uttråkad när jag kom hem så jag gick lite snabbt med i en ny grupp "MCA", Melbourne City Adventurers". Ikväll hade de karaokekväll så jag drog dit. OMG vilket gäng man har hamnat i. Jag skrattade så jag grät men tyvärr hade jag ingen att dela glädjen med. De andra förstod liksom inte det roliga. De skrattade när nån satte på sig en peruk men i övrigt var de mycket seriösa med sin karaoke. Det lät helt sjukt förtäskigt.

Michael Jackson, inklusive moves.


En kines som sjöng opera.


-I'm Frida!
-And I'm Anna!
(?)

Tillställningen tillägnades fö drottningen som tydligen fyller år. Ingen bryr sig men alla är glada för en ledig dag.

Elvis Priestley, inklusive moves.

Kvällen var priceless. Jag måste säga att meetup.com överträffar alla förväntningar!


Kommentarer
Postat av: sofia

ahaahhahahaha

fy fan

jag kan dela glädjen nu.

2011-06-13 @ 23:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0